Monday, May 11, 2009

futsaL

hari ni memang tkder kelas..
tp awal2 pagi aku dah bangun,sbb tersedar awal. igt nak mengorok lame sikit.
pas bangun tu aku on laptop,godek2 laptop,dgr lagu dn sempat tgk spiderman-3..
hermm pastu bt nota utk mid-term rabu ni..
dh siap nota,aku tido blk ptg tu..ngantok bangettttt..

dari minggu lepas lagi aku ngan budak2 kelas aku dah sepakat nak main futsal ptg tu..
so, aku pun dgn semangatnyer pg la court futsal tu pukul 5 ptg..
aku pegi ngan wani dan farah..sampai sana tk ramai yg ada..dh agak dah..
pastu dpt berita buruk ahmad xcident, so memeng dn ila pg hanta ahmad ke HKL..
so memeng dn ahmad tk dpt dtg..mkn kurang pemain..

so...kiteorg pun main la campur lelaki perempuan..
aku memang dah lame mengidam nak main futsal..
lg2 sejak main google soccer kt ulu yam tu..
ni kira 1st time aku main futsal..memang best la..
penat memang la penat tp aku still main dari mula hingga akhir..
wlpun tkde skill tp dpt tendang bola pun jd la..
lg2 bile ade org yg handal ajar cara nak bermain..lg la semangat..

huhhhh semput aku dibuatnye..kiteorg main 2 jam..ade la break jap..
main smpai pukul 7 ptg..last2 sume penat...aku pun dgn budak2 umah lain terus la blk..

aku rase aku dah jtuh cinta ngan futsal ni dan ada masa aku nak main lg..
weh korang...nanti kita main futsal lg eh...
love u all.....muaaacchhhhh....

8 comments:

  1. bestnyerrr.... nk men gak... cian ahmad...
    kita ilang best player kan... huhu... xper awk ader...

    ReplyDelete
  2. waaa akak...mcm best je akak citer..
    rase mcm nk main jgk...dlu pernah jgk teringin nk main..tp tu la,hangat2 taik ayam jer...hehehe...:)

    xpe,nti 1 hari sy akan berpeluang jgk nk main futsal..hehe......bestnye...

    ReplyDelete
  3. alaaa.. zila ni jomla join akak main sekali..
    akk pun suka2 jer..
    baru je nak cuba hobi baru ni..
    isnin ni jom la join kt court belakang pv10 tu
    isnin 5 ptg

    ReplyDelete
  4. xnk la kak..segan la..dh la xpernah main,pastu nk join dak2 kelas akak.mmg sah nti sy kene gelak..malu la..hehe..xnk la..

    xpe,nti tggu sy dh expert kite lawan eh..hehe..
    gud luck utk akak isnin ni..main elok2 k..

    ReplyDelete
  5. paez,sedia la ko nnti kt gelanggang futsal utk aku buli,wakakaka.jgn bwk pedang suda eh

    ReplyDelete
  6. owh xajak aku main pun..huhuhu

    ReplyDelete
  7. lain kali kite pg main same2 yer........

    ReplyDelete
  8. sapa yang handal tu eh?macam aku je,eh perasan lak,haha

    ReplyDelete