Saturday, May 9, 2009

LovE is in thE aiR

dulu..
kau hanya kawan..
tiada yg istimewa..
bertegur sapa dan berborak bila perlu saja..
kau tgk aku,aku tgk kau..
tiada perasaan..

hari berganti hari..
minggu barganti minggu..
bulan berganti bulan..

ada sesuatu..
antara kau dan aku..
kawan yang semakin rapat dan mesra..
tp masih tiada yg istimewa..

kini..
kau sentiasa ada bila aku perlukan..
kau memberi kata2 semangat jika aku lemah..
kau mengambil berat tentang aku..

hariku jd tak keruan..
setiap masa ingatkan kau..
jatuh sayang pada kau..
kau telah menyinari hidupku yg sepi..
menceriakan hidupku yg sunyi..
memberiku senyuman yg manis setiap pagi..
mlm ku igau kenangkan kau..
kata2 kau membuat ku angau..

indahnya perasaan ini..
tak ingin perasaan ini hilang..
kerana sekarang aku sangat bahagia..
akan ku kenang dan ku simpan hingga akhir nanti...

9 comments:

  1. aku bajet,, ne hari raman ne hehehehe

    ReplyDelete
  2. aiiyoookk...affair baru... karun ker??hehe
    x gtau aku pn ea..
    sampai ati..
    wuwu...

    ReplyDelete
  3. naper jiwang2 lak paez?? rilex haha

    ReplyDelete
  4. to helas..
    hariraman tu skandal je la helas..

    to sir muz..
    yes sir its spring time and i love it..

    to baby..
    ish..mane ade la baby, rahsia tau..
    tk confirm lg..

    to azhar..
    honeydew..wah so sweet..

    to megicrewz..
    sesekali menjiwangkan diri pe slhnye..
    asyik nak rock mental je..huhuhu..

    ReplyDelete
  5. cehhhhh jawapan artisss tull ahaks....

    ReplyDelete
  6. helas aku kan memang artis and aku la..........
    POWERRRRRR PUFFFFF GIRLLLL!!!!!!..HAHAHAHA

    ReplyDelete
  7. ya bh.. power gila..... cap keripap ahaks...

    ReplyDelete