Monday, April 20, 2009

thE LovE StOry...

nak story aktiviti dn benda2 yg best mase camp kt ulu yam..

  1. mesti la air sungai die yg deras dan mencabar kredibiliti kiteorg sume untuk meredah sungai tu...wlpun ader yg tercedera kena batu besar dan hanyut di bwk arus masih lg tak serik nak terjun kt situ... pemandangan yg indah dan tenang...
  2. makanan yg sedap...erkkkk kenyang la...
  3. monyet yg manje...abis sume org kerumun die...jd artis popular la mase tu...tp ade mase tu die marah kt aku,terkedu jap...huhhuhu...
  4. camp fire yg besar dan hot....dah macam red indian style..hehehhe
  5. mlm presentation...huhu..group aku acting dn aku jd powerpuff girl...
  6. senaman pagi...poco-poco..teka saper conductor die...memang seronok dan kelakar...sbb tk sume org boleh bt..bygkan betapa berterabur poco2 tu bebudak ni wat...haru biru...
  7. treasure hunt...ermm geram sbb group aku lmbt jumpe harta karun tu...1st stage dah ketinggalan...tp last2 sume terjun kolam sama2...
  8. mandi manda...free activiti...ihik hik hik...sume berkubang mcm kerbau...smpi kecut sume anggota badan...main games sendiri,blg botol, pass belon dn volleyball versi ulu yam match...
  9. yg plg best....google soccer...hahahah...memang lawak gile babun la..main bole pakai google yg dah di butakan..maknanyer tk nampak aper2...huh..yg aku ni ader la sepak angin byk kali...kena hentam waduh2 sakit banget..kaki kena tendang...kena langgar...haiyo dh le perempuan aku kena hentam ngan lelaki lak tu...wlpun buta main bola,group aku menang mase game pertama...hahaha...dan tk serik lg,aku main lg lastly tu ngan 8 org pemain tp aku sorang heroin dn aku scor 1 goal.....yeeeaaaaaa.....
  10. photographer yg sporting amik gmbr aku dan sume campers....
  11. hishhhh....byk sgt benda menarik nak citer ni...memang tak abis la...
  12. so, kalo nak tau lain kali ikot la yer pg camping...jgn jd mcm sesetengah org tu, mule2 die yg beriye2 nak pegi last2 tarik diri...rugi btol...tp bgus gak die tk pegi kalo tak hancus mood aku dn kengkawan aku....

15 comments:

  1. betol..betol..betol..banyak betol...hurm...mmg betol...

    ReplyDelete
  2. btol3..bes gle kan..klau de pluang nk g lg..tp ngn owg sme jgk..owg len jgn sibuk2..

    ReplyDelete
  3. betol la...boleh je tambah org lain tp tak nal org yg hipokaren,cakap tak serupa bikin atau phd yg ikot kan...

    ReplyDelete
  4. uhuk2 uhuk.... bkn batuk terkena kutuk... batuk pasal bnyaks sanagt ketawa time team malik main bola.. hahahahahha(ketwa lagi)

    ReplyDelete
  5. ehhh..time team malik main bole tak silap kump aku yg lawan kump die...ko gelak kan aper haa helas..

    ReplyDelete
  6. hahahahha.. ada laaa mana boleh bg tau heheheheh sabar k.. tunguuu

    ReplyDelete
  7. ohhh...mcm tu ek.. cepat la helas post pic2 ngan video tu sume k...

    ReplyDelete
  8. siapa yg x pergi tu, tengok jelah gambar2 yg diorang posting kat blog diorang. Jgn pitam pulak tengok keseronokan kitorang kat sana time tu. Siapa suruh x pi.

    Time main bola tulah, masing2 gelak besar kena bodohkan dgn refree. Nasib baik x de yg injured kena tendang. tapi ade yg terjatuh kena tolak.

    But, it's OK. Semua part tu sebahagian dari happy time kitorang.

    Time kali ke 3 je, aku tengok sume dah bosan nak tengok, nak ketawa pun masing2 aku tengok macam dah x nak ketawa. Apa lagi, aku pun ajak kengkawan aku terjun sungai for the last time.

    You all memang best. Tapikan masa tu "apa yg penting??? KERJASAMA......."

    ReplyDelete
  9. haha... dah lah team kita men dulu kan faez... sedap jew dorg gelak...
    pastuh kita dpt gak gelak kan dorg haha...
    sampai ilang suara asyik gelak jew...
    best lah... best sgt... x tercapai akal ku...
    helas... cepat2 ar bg ekkk... nk spender... eh... silap... nk video.... huhu...

    ReplyDelete
  10. Glad you enjoyed it and also glad I didn't let you all down wth my promises of a good time and fun at this camp. The next camp ? --it won't be from sunnysideup production anymore. Its time someoneone else take over.Too much hard work !
    I'll stick to bowling. phewwww....

    ReplyDelete
  11. to aslan
    tQ for comment..hermm memang betol tu..memang kite sume having a good and fun time there kan..
    mase main bola tu bukan dah bosan tgk,tp sebenarnyer dh tak larat nak ketawa...penat sgt..
    sape yg tak pegi tu jgan bengkek la hati tu kan tgk memori kite kt sana..

    to memeng..
    betol la memeng, kite dijadikan bahan eksperimen pertama mase main bola tu kan..
    abis org gelak2 kan kite..

    to sir..
    sir,actually i feel a little bit dissapointed bcoz not having a jungle tracking and nite walk..but its alright bcoz the other activity is fun too and im not regret it..tQ sir..

    ReplyDelete
  12. hoho..oleh sebab memang la TERLALU best, aku tatau nk sembang pe..hoho.

    ReplyDelete