Wednesday, April 15, 2009

pC fAiR & KaraOkE..

Cerite yg aku nak citer ni sume nyer dh lame gak berlaku.. sebab ape aku post lmbt??
Ni sume sbb apek cine sebelah umah aku ni la tk online.. so,aku dn bdk2 umah pun duduk menonong mcm kerang busuk tkder internet nak online.. hahaha..
Sedap2 kiteorg je kan pakai internet org free2 je..huhuhu..

Ok back to the point yg betol2 aku nak citer..

Hari sabtu ari tu, 11/4/09 aku, afi, ida(melati) and wan (bf afi) kami berempat pegi la pc fair tu..naik lrt putra dari wngsa maju smpai klcc.. dan sepatutnye kami sume pgi same ngan geng memeng (meng,ila,ahmad, dn fiza) tp dieorg tu lmbt la plak,so kiteorg pg dulu meninggalkan dieorg dn janji ngan memeng jumpe kt dlm klcc jer..
Sampai je sana aku ngan ida berpisah ngan afi dn wan, yela mls nak kaco org berdating ni..aku dn ida decide nak mkn dunkin donut,beli la 2 biji sorang.. duk situ mkn2 smbil cuci mata..sambil tunggu geng memeng td..

Tb2 meng call “awak dunkin donat kt mane? Sy tk jumpe la..” aku pun jwb “awk kt mane?”..meng bls “kt kfc”.. aku bls blk “ermm ok nanti sy pg sana”…
Smpi jer dpn kfc,kiteorg pun berjumpe la ntah bpe biji mate..kire la sendiri k..(aku, ida, meng, fiza) ahmad dn ila belom muncul lg..
Then bile dieorg muncul,dieorg ajak mkn kfc lak..halamak..aku baru mkn donut, tp kalo kfc aku mmg tk leh nk tolak,sbb kfc mknan fav aku.. so, aku pun cdg kongsi jer ngan ida..
Lepas melantak mkn kfc tu,kiteorg pun reramai memeriahkan lg pc fair tu, nak berjalan ke pusat convensyen tu jenuh gak..fuh punye la ramai org..tp best gak la.. kiteorg pun masuk la hall by hall..fuyoo lautan manusia kt situ kalah laut china selatan..sesak nafas tp nasib baik aku ni boleh thn lg dgn sesak2 ni..kami berempat ader gak kdg2 terpisah..terpaksa sbb susah nak follow sorang2.. mase mula2 masuk pc fair tu,sempat lg aku, ida dn memeng melepak duk kt luar hall duk bersila tggu fiza yg stuck kt dlm.. mase tu kt lorong pertama tpt mula2 org masuk..halamak otak aku pun pening jap la tgk org berjalan dgn ramainyer kt situ…kiteorg smpt lg posing2 amik gmbr kt situ…
Dipendekkan citer, ari tu byk gak la barang aku beli..ader la abis dlm ratusan ringgit..
Hahaha..tp beli bukan suke2 ade gunanye…ermm kengkawan yg lain beli gak brg2 yg dieorg dah aim…
Lepas pg pc fair tu, wan ajak kiteorg pg karaoke kt ktv dpn times square tu..aku pun setuju dn pegila sana,transit naik putra pastu tukar kt dang wangi naik monorel lak..
Sampai sana bilik kecil dah abis kene book,so kiteorg terpaksa amik medium room dgn harga rm30++..pancung la kan nak byr tu…dlm tu kiteorg melalak sepuas-puasnye utk melepaskan apery g terbuku..hahaha seronok la..lain kali nak pg karaoke lg..
Melalak punye terlolong,tk perasan dh 1 jam dn mase pun dah abis..alaaa rase mcm tk puas lak nyanyi sekejap jer..
Tp dah lewat, so kiteorg decide blk je rumah…transit lg mcm td.. dn kiteorg pun terus je la blk ke rumah kepenatan tp seronok…





7 comments:

  1. dasyat oo... mcm baru kuar ptptn loooo.. ahahahahahaha...

    ReplyDelete
  2. sekali sekala apa salahnya... kan faiz..hehehe bukan selalu nak enjoy..

    ReplyDelete
  3. mantap laa journey kalau aku dah sampai johor aku guna bajet makan korng ahahaha

    ReplyDelete
  4. huh... guna sendirik punyer arr...
    best gak kan... rambang mata tuh... ngan brg2 kat sana... ngan cowok2 encem... hahhahahaaa....

    ReplyDelete
  5. hehehe...ape yg dasyat nye tu..huhu ala sekali sekala jer belanja tinggi2..helas nak ke johor bt per? meh la kite pg sekali, sbb kg kite kt sana...

    ReplyDelete
  6. --> hizbul
    cowok?? mcm mamat indon la bunyi, hahahahahaha leh tahan laaa taste korng ahaha

    --> faez
    ei x laaa... maksud aku dgn bajet makan korng, aku bleh guna tuk mlncong 2 h 1 m dkt johor.. hahahahahahahaha .. bkn mo p johor laaaaaaa

    ReplyDelete
  7. ala bucuk2
    ..................................

    ReplyDelete