Saturday, April 25, 2009

bOok fAir...

This is my first time attend the book fair. the event was held at pwtc.. it just three of us, me, afi & idil.. me & afi promise to see idil at jusco w.maju.. after arrive at jusco, we decide to having our lunch first.. we all eat nasi ayam.. then we take lrt putra go to masjid jamek and change to lrt star go to pwtc.. phewww~~~…its so damn hot today.. luckily I’m not wearing black today..

Kt sana punye la ramai org dah mcm bas leng seng cosmo tiap2 pg tuh..hahaha.. naik lenguh jgk la kaki kiteorg ni berjalan..adoi..tujuan aku ke sna nak cari majalah pasal dunia IT je..utk asgment yg ntah merepek ape..














me wit idil..



















afi wit idil...

















me wit afi..

















i spend about rm40 to buy all this magazines...

3 comments:

  1. laaaa paham dah apsal pandai hilang tadi.. rupanya buat post.. akakakakakak

    ReplyDelete
  2. eh helas..bukan bt post la..
    offline da..sbbnyer wireless free aku sblh umah ni die offline..hak hak hak

    ReplyDelete